Hahah!

Tjenare, tjenare! Idag har jag väl inte gjort så mycket. Lekte ''mamma, pappa, barn'' med Lova. Typ åt frukost, diskade, lekte med hennes docka o.s.v.. Fett kul! Sen fikade vi lite. Marängsvisch (stavning)! :D Kollade sen på film med henne. Surf's up. Asgrym, har säkert sett den över tio gånger. Kan kolla på den om och om igen. Rekommenderar den verkligen. Sen har vi väl lekt lite. Bara sprungit runt. Hennes nya docka heter Livia. Fett gölligt ;) Snart kommer väl den riktiga bebisen oxå. Någon som har tips på namn? Det blir iallafall något på L. Alla andra i familjen börjar ju på L. Just nu chillar jag med en burn och skypar jag lite med Julle, Gurra, Cappe och Limpan. Kuligt! Dom pratar bara om Minecraft, Fattar ingenting. Hahah! Funderar på att gå och leka lite med Lova igen?! :D Kommentera namn snälla :) Vi har verkligen svårt att komma på. Gjorde även en signaturbild i varje inlägg. Vad tycks?
Hahah, asg! Typ dog lite när jag såg henne.. Lova, med två små förstoringsglas! Ha en nice kväll alla! Kram

Kommentarer

Tyck till om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-post:

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0