Tjo, igen!

Hejhej! Det blev inget va med Anton för att när jag kom hem var jag tvungen att gå ut i trädgården och typ samla löv. Det tar på krafterna efter några timmar ska ni veta! Men det är värt det eftersom jag ska få en friggebod där sen :D Typ i sommar :P Blev lite ledsen att vi inte kunde va men han skulle på ai kido sen så det hanns inte med.. ;) Snart kommer iallafall min farmor, farfar, farbror, kusin och några fler :) Det blir kul! Hahah, jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Ikväll kanske, kanske det blir ett inlägg med massa frågor ni vet :) Men kommentera om ni vill det! Ska jag ha en fototävling?? Funderar faktiskt på det ;) Älskar när ni läser och kommenterar!! Lovar att det blir iallafall ett inlägg ikväll om någonting. Mode kanske? Något tips? Kram

L O U I S E   A R V I D S S O N

Kommentarer

Tyck till om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-post:

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0