Tjao!

Hejhej! Idag har jag vart i skolan som vanligt idag. Vi fick ett pingisbord i 6:an. Yeyy!! Asgrymt ju, älskar pingis :D Hahah, det var värsta kön när vi körde rundpingis, men det var ändå kul :) Sen efter skolan så hämtade mamma mig och körde mig till SWC för jag hade träning. Hade lite småmål och så. Det var väl rätt så chill, man får typ inte göra något som målvakt. Bara vara ''måltavla'' :( Det är därför jag älskar tisdagar som innebär, målvaktsträning!! :D Efter träningen iallafall så åkte vi till Willys och handlade lite småsaker. Typ juice, paprika, potatis, fryspizza. Aa, ni fattar ;) Och nu när jag kom hem för ungefär en halvtimma sedan så åt jag lite. Ska packa upp min väska nu. Sorry att jag inte blogga innan idag, men nu vet ni varför ;) Om ni har tur så kanske det kommer ett till inlägg strax :D Kram

L O U I S E   A R V I D S S O N

Kommentarer

Tyck till om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-post:

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0