Till stan (igen)!!

Hejsvsejs! Idag ska jag ta bussen in till stan och sen bussen till Anna vid sjukhuset typ lite längre ;) Awesome! Har inte träffat på fett länge :s Hon var ju i Norge när jag var på påskbergsskolan ;o Tur att vi ska träffas idag :D Saknar dig grymt mycket Anna!! När jag kommer dit vid kvart över 12 ungefär, så ska vi typ äta och sen cykla till hennes sköthäst tror jag :P Det blir nog kul! När vi kommer tillbaks efter någon timme eller så, så kanske vi bakar något från den ''blädderboken'' jag köpte igår. Kolla lite i den och det var goda men enkla recept. Rekommenderar den starkt :) Men det fanns inte bara choklad utan också smoothies, wok, pasta, lätt oh gott m.m. Asså gud vad fint väder det är idag! Solen lyser in genom fönstret. Fett varmt jag sitter lixom här i pyjamas och svettas ;s Hahah, nej men det är väldigt varmt iallafall. Och all snö är nästan borta, fett grymt! Nu ska det förfan bli vår! :D Här är en bild som jag redigerade i picasa 3 för någon dag sedan. Min första så säg vad ni tycker om den :P Ses ikväll kommer hem ungefär kvart över 6. Blir något inlägg vid 7.
Kram

L O U I S E   A R V I D S S O N

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dig också kom snart <3

2012-02-24 @ 10:09:58

Tyck till om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-post:

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0