Sean Banan!

Hejj, alla! Idag var jag ju på Leninbadet med mamma = asgrymt! Fett chill tyiiep :D Bubbel, bastu m.m. Efter det gick vi till Paganini och käka. Pasta Carbonara (Y). Gott fast orkade inte äta så mycket. Asså jag äter inte mycket nu förtiden ;) Typ bantar.. Eller nä men orkar inte äta :) Sen gick vi till Blå dörren och fikade. Varm choklad och kladdkaka. Rekommenderar verkligen den varma chokladen där! Hemmagjord, mums!! När vi hade ätit och fikat så orkade man ju knappt ställa sig upp.. xD Men mamma drog hem och lämnade mig hos Maja. Efter två timmar åkte vi till bion och såg på Sean Banan. Träffade Wilma och Andrea :D Filmen handlade typ om att Sean och Kikki Di skulle till Afrika och spela in en video till låten ''Seanfrika''. Men dom har inga pengar eftersom Sean har ''infesterat'' sina pengar till en snubbe där. Dom tar svarttaxi hit och dit efter jakten på ''infesteraren''. Sen får ni se filmen :) Kram
L O U I S E   A R V I D S S O N

Kommentarer
Postat av: Minna ;)

Hej hur många "stjärnor" skulle du ge Sean på skal 1-5



Ps…du har verkligen en jätte fin blogg :) jag

Läser den varje dag <3

2012-02-19 @ 20:31:58

Tyck till om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-post:

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0