Powerplay!

Sorry att jag inte bloggade igår men jag kunde inte! Efter skolan drog jag och Alma in till stan ;) Åkte till Stina :D Där fixade vi det sista på linnena o.s.v. Kanske kommer bilder på linnet imon? Kommentera om ni vill det! Sedan åkte vi till swc. Träffade Älsklingen Markus, Petter och Albunit. Det gick bra. Hahah killarna var våra tränare xD Jag var med Stina, Maja, Julia, Nell och Alma. Petter typ bar alla klubbor och vattenflaskor m.m. Vi kom tvåa i hela alltet!! Fett awesome!! (Y) Vi vann en mössa och 100 kronor i presentkort på proshopen. I finalen mötte vi (våra egna lagkamrater) Andrea, Mira, Lovisa, och Wilma. Asgrymma var dom!! Dom vann en mössa (likadan som oss) och 250 kronor i presentkort på proshopen. Det var den roligaste dagen på länge! Idag ska jag bara vara hemma och chilla tror jag :) Ingenting att göra. Får inte sova med någon heller eftersom jag ska upp tidigt imon.. :( Spela match.... Det är hemmamatch mot Eldsberga klockan 10. Kom gärna och kolla! I swc :) Tänkte även börja med grattisinlägg till de närmaste som fyller år! (Y) Kram

L O U I S E   A R V I D S S O N

Kommentarer

Tyck till om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-post:

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0