Match !:)

Hej alla! :D Nu har jag vart och spelat match. Jag var inte riktigt på toppform men vi vann ändå med 7-2. De var inte så jättebra men de var inte dåliga ;) Vi var bra :) Älskar er tjejer! Ni är bäst :* Idag ska jag typ chilla, kolla på film, leka med lova och vara inne på datan tror jag. Hahah, har min onepiece på mig. Så ni förstår ;) Vet inte vad jag ska skriva. Ni får kommentera om det är något ni vill att jag ska skriva om. Eller tipsa om. Förresten ikväll avslutas frågestunden. Kommentera mer! Har bara fått fyra kommentarer än så länge :o Klicka där för att komma till inlägget ->->->http://louiselaarvidsson.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment<-<-<- (sorry att texten blir cp på slutet men vet inte hur man fixar det :( )



Bilderna är inte direkt världens finaste men... Dag 14 kommer snart ;) Jag ska bara äta först :P Kram

L O U I S E   A R V I D S S O N

Kommentarer

Tyck till om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-post:

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0