LOOOVV (Y) :D

Yeyy! Nu är det ju lov! :D På lovet är det ju typ så många som åker iväg :( T.ex Sälen, Österrike, Stockholm osv :P Tråkigt att man alltid är kvar här nästan själv.. Men det finns ju alltid några som man kan vara med!! :) Någon som vill vara/sova över på lovet? :D Annars på lovet ska jag nog typ chilla, träna, vara med kompisar och bara vara hemma med familjen. Plus på lovet byter jag efternamn. Så bloggnamnet blir rätt :) Ska skicka in papperna vet inte hur lång tid det tar att ändra. Någon som kanske kan hjälpa mig att fixa smileysar på bloggen? Vad ska ni göra på lovet? Ska jag ha någon tävling eller frågestund på lovet? Kommentera snälla! :D Blir så himla glad då :) Rekommendera gärna min blogg till andra ni känner oxå. Kram

L O U I S E   A R V I D S S O N

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag vill att du ska ha en frågestund, eller typ gissa kändisen eller något sånt! :D<3<3

KRAM! <3<3

2012-02-17 @ 16:42:51
URL: http://[email protected]

Tyck till om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-post:

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0