Kul idag!

Hejsan alla underbara läsare! Imorse åkte jag ju in till stan och träffade Anna :D Jättekul var det! Först när jag kom dit åt vi god gulaschsoppa (stavning). Efter det bestämde vi att vi skulle baka chokladmousse, men det fanns ingen blockchoklad så vi cyklade till coop och köpte :) Blev även lite annat godis, hehh.. Vi hade väldigt mycket att prata om :D Så tyst blev det inte en sekund! När vi kom tillbaks till Anna från coop så bytte Anna om och vi åkte till hennes sköthäst, Mercedez (stavning?). Vi typ matade den och massa kul ;) Saknar att rida men jag hinner tyvärr inte det :( Det tog väl ungefär en och en halv timme där och sen kanske 10 minuter att cykla dit och 10 minuter tillbaks. Då blev det bakning. Kul ;D Men kladdigt ;s Mm, vi hann inte så mycket mer lixom, hon skulle iväg på ridning igen. Vid 6. Så Johan körde mig hem. Chokladmoussen blev jättegod! Men nu ska jag typ äta pannkakor snart, så blir mer inlägg efter det. Men dagens outfit kommer om några minuter iallafall.
Söta Lova hade hårspänne imorse. Kram

L O U I S E   A R V I D S S O N

Kommentarer
Postat av: Anna

Deen blev god men lite för mycket socker kanske <3 tack för en jätterolig dag <3

2012-02-24 @ 23:16:04
URL: http://annaaoliviaa.blogg.se/

Tyck till om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-post:

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0