Dagen med Julia, jao!♥

Hey! Idag drog jag och Julia (och min familj) upp till kaskad i Skene. Det var askul! Vi var väl där typ 3 timmar :) I vattenrushbanan typ i slutet den sista kvarten så åkte jag och Julia assakta så man typ kunde sitta still, vi gjorde det! :D Sen var det typ en till tjej som var värsta forever alone som typ wannabeade oss. Så aa, sen i slutet så stannade hon på en kant utanför vattenrushbanan och när jag och Julia hade åkt ner så sprang hon hela vägen upp xD Sen gömde vi oss längst upp i banan och hon såg inte oss så sprang hon upp. Då åkte vi ;o Jag kunde inte stanna då så jag körde på henne :s Fett oskillz :D Plus när man åkte så sakta så ställde vi oss på kanten och hoppade ner i vattnet med en plums xD Sen efter åkte vi och köpte godis. Köpte mintkrokant och Julia saltlakrits ''blä'' ;) Och efter det så drog vi till min farmor och farfar och fikade :) Menmen nu ska jag äta pizza :D Älskar dig Julia, puss! Kolla hennes blogg här ->->->http://juliar.blogg.se/<-<-<- Glöm inte att ni är bäst som kollar min blogg! Men försök kommentera mer :)
Kram

L O U I S E   A R V I D S S O N

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-12 @ 21:24:35
Postat av: Julia Rolofsson

det var så kul ;)

haha hon trillade när hon gick förbi mig och jag ba gapskrattade hahaha :) <3 älskar dig

2012-02-12 @ 21:25:18
URL: http://juliarolofsson.blogg.se/

Tyck till om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-post:

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0