34 frågor om mig :)

  1. Vad heter du? - Louise
  2. Ålder: Snart 13
  3. Födelsedag: 29 mars
  4. Hur lång är du? - ca 1. 56 m
  5. Vart bor du? - Varberg
  6. Hårfärg: blond
  7. Ögonfärg: blå
  8. Favoritfärg: röd, svart
  9. Något jag älskar: familjen, vänner, Anton
  10. Något jag är beroende utav: mobilen
  11. Favoritfilm: Twillight
  12. Vad gillar du mest med dig själv: snäll, rolig, busig, lekfull, smart
  13. Saknar du någon just nu: japp, fett mycket
  14. Piercingar: öronen? vill ha i näsan, naveln
  15. Vad är det bästa du vet: att vara riktigt kär! Så underbar känsla!
  16. Vad åt du senast: godis
  17. Tränar du? - japp, älskar det!
  18. Favoritland? - vet inte, har inte vart nånstans typ. Bara när jag var liten och det kommer jag inte ihåg. Men Sverige?
  19. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? jag skulle shoppa! Mest kläder. Och presenter till mina vänner.
  20. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? - killar som är söta, roliga, omtänksamma, charmiga och romantiska!
  21. Någonting jag tycker om med mig själv: ögonen, håret
  22. Favoritdjur: katt/hund
  23. Detta har jag på mig just nu: magtröja, shorts/ pyjamas
  24. Följande saker vill jag göra innan jag dör: ha kul, skratta, leva livet
  25. Dricker helst: sprite/fanta exotic
  26. Hit vill jag gärna åka på semester: Florida
  27. Min käraste ägodel: mobil, data
  28. Något jag vill ha i present: stativ, energidryck
  29. Vad irreterar du dig på? - falska människor
  30. Liknar du din mamma eller pappa? - fett lik mamma!
  31. Kan musik göra dig glad? - alltid!
  32. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? - ja, många gånger
  33. Har du blivit sviken någon gång? - många gånger..
  34. Bästa bloggarna du vet: Julia, Stina, Wilma och Jonna
Kram

L O U I S E   A R V I D S S O N

Kommentarer

Tyck till om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-post:

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0